کاربردهای گسترده دیزل ژنراتور دائم کار

بررسی کاربردهای گسترده دیزل ژنراتور دائم کار

هنگام انتخاب ژنراتور مناسب برای هر کاربرد، ده ها عامل وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. یکی از این عوامل، میزان توانی است که ژنراتور قادر به تولید آن است. همچنین باید بدانید که چگونه و برای چه نوع صنایعی می توان از آن استفاده کرد. درک این موضوع ضروری است تا اطمینان حاصل شود که ژنراتوری می‌خرید که بتواند تجهیزات شما را با محدودیت‌ های بودجه و کارایی تغذیه کند. دیزل ژنراتور دائم کار ژنراتوری است که بسیار شبیه به منبع برق اولیه استفاده می شود.

عموماً طوری طراحی شده است که به‌ عنوان منبع اصلی نیرو برای تأسیسات یا عملکرد، به طور ثابت کار کند. تفاوت بین یک ژنراتور پیوسته و یک ژنراتور اولیه در این است که شکل پیوسته مقدار متغیری از توان را ارائه نمی دهد. درعوض، به گونه ای طراحی شده است که بار توان ثابتی را در کل بازه زمانی مورد استفاده ارائه دهد.

کاربرد دیزل ژنراتور دائم کار

موقعیت های زیادی وجود دارد که در آنها یک دیزل ژنراتور دائم کار بهترین کار را می کند. در بیشتر مواقع، زمانی که سایر منابع برق در دسترس یا مقرون به صرفه نیستند، به خوبی می توان از این دیزل ژنراتور استفاده کرد، مانند زمانی که نیاز به نصب برق در یک مکان خاص از راه دور وجود دارد، اما اجرای خطوط برق مقرون به صرفه نیست. این ژنراتورها ابزارهای بسیار مهمی برای صنایع راه دور هستند زیرا به طور مداوم برق را با ظرفیت بار ۱۰۰ درصد تامین می کنند. آن ها اغلب در معدن، تجهیزات نظامی و کشاورزی استفاده می شوند، اما می توانند برای انواع دیگر کاربردها نیز از این ژنراتورها استفاده کرد.

ویژگی این دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دائم کار می تواند برای مدت طولانی کار کند. همچنین، آنها به عنوان منبع اصلی برق برای کارکردن مداوم یا کارکرد طولانی مدت عمل می کنند. ژنراتورهای دائم کار با تجهیزات بادوام تر ساخته می شوند. که ژنراتور را قادر می سازد با حداکثر خروجی کار کند و بارهای سنگین را بدون توقف تحمل کند. تقریباً تک تک اجزایی که در ژنراتورهای دائم کار ادغام می شوند. با این هدف طراحی شده اند که ژنراتور بدون مشکل کار کند. این ژنراتورها را می توان در کاربردهایی غیر از شبکه استفاده کرد. ژنراتورهای دائم کار را می توان برای جبران توان شرکت های برق در زمان های خاص از طریق روشی به نام مدیریت بار استفاده کرد.

مدیریت بار به طور خلاصه به شرکت اجازه می دهد تا مصرف انرژی را در دوره های تقاضای سنگین که به عنوان زمان اوج مصرف شناخته می شود. کاهش دهد. این امر با جبران تقاضای انرژی (بار) با یک دیزل ژنراتور دائم کار به دست می آید. همچنین، ژنراتورهای دائم کار معمولاً دارای سیستم خنک کننده بزرگتری برای دفع گرما هستند. به دلیل فرآیند احتراق داخلی در موتور، مقادیر زیادی گرما تولید که در صورت عدم دفع صحیح منجر به گرم شدن بیش از حد یا حتی آسیب ‌شود. به همین دلیل، برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، گرما باید کنترل و حذف شود.

برق روان پاسارگاد را در اینستاگرام دنبال کنید

شرکت مهندسی برق روان پاسارگاد بهترین شرکت مهندسی برق اصفهان

جهت ارتباط و تماس با شرکت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.